/assets/img/logo-small.png
/assets/img/slider/_default.jpg

System call center

System call center w Twojej firmie 

- nowe rozwiązanie

Jeśli nas odwiedzasz, to znaczy, że interesuje Cię usługa wdrożenia systemu call center w Twojej firmie, zgadza się? W takim razie znajdujesz się we właściwym miejscu – mamy dla Ciebie specjalną propozycję, dzięki której telefoniczna sprzedaż i obsługa klienta staną się solidnym fundamentem Twojego biznesu. Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy.

Szukasz nowych perspektyw dla Twojej firmy i chcesz, żeby jak najszybciej się rozwijała. Próbujesz różnych rozwiązań i zastanawiasz się również nad wdrożeniem call center. Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że to doskonały pomysł na poprawienie sprzedaży, polepszenie jakości obsługi klientów i zwiększenie zysków. To prawda, dlatego zamiast się zastanawiać, już dziś przystąp do działania i sięgnij po kompleksowe wsparcie zamawiając wdrożenie systemu call center w Naszej firmie.

 


 

Wdrożenie systemu call center w Twojej firmie możesz wykorzystać przy:

  • sprzedaży bezpośredniej;
  • bieżącej obsłudze klientów;
  • infolinii;
  • windykacji.

Dzięki inwestycji w call center Twoja firma zyskuje nowe możliwości efektywnej sprzedaży i sprawnej obsługi klientów niezależnie od ich liczby. Profesjonalni telemarketerzy skutecznie przekonują, że warto skorzystać z Twoich produktów lub usług i w każdym momencie są gotowi odpowiedzieć na pytania oraz rozwiać wątpliwości pojawiające się ze strony klientów.

Obawiasz się kosztów związanych z wdrożeniem systemu? Niesłusznie! Współpracując z nami, otrzymujesz gwarancję konkurencyjnej ceny. Miej również świadomość, że call center to przede wszystkim świetna inwestycja, która zwraca się w krótkim czasie. Dlatego traktuj ją nie jako konieczny wydatek, lecz niepowtarzalną szansę na poprawienie wizerunku firmy i zwiększenie zysków z działalności.

Martwi Cię skomplikowanie systemu call center? Niepotrzebnie – w Twoim imieniu od początku do końca zajmujemy się jego wdrożeniem i konfiguracją w taki sposób, żeby spełniał Twoje wymagania i wychodził naprzeciw Twoim oczekiwaniom. Oddajemy do Twojej dyspozycji intuicyjny w obsłudze i niezawodny system wyposażony wyłącznie w te funkcje, których potrzebujesz i które będą wykorzystane w Twojej firmie.

 

Dlaczego my

Doświadczenie i wiedza.

Możesz mieć pewność, że posiadamy doświadczenie i wiedzę, które skutecznie przekujemy na profesjonalne wdrożenie systemu Call Center w Twojej firmie.

Kompleksowa usługa.

Wykonujemy wdrożenie od A do Z, krok po kroku wprowadzając system do Twojej firmy i uzupełniając go o wymagane funkcje. Zlecasz nam wykonanie call center i w możliwie najkrótszym czasie otrzymujesz system gotowy do pracy.

Konkurencyjna cena.

Zależy nam na Twojej satysfakcji i zadowoleniu z naszych usług, w związku z czym dbamy nie tylko o ich najwyższą jakość, ale również o atrakcyjną cenę.

 

Poznaj osoby odpowiedzialne za prace nad wdrożeniem call center w Twojej firmie, które dają pewność osiągnięcia oczekiwanych rezultatów.

 2017-05::1495540692-justyna-lubska.jpg

Justyna Lubska

Ekspert od systemów call center, trener, szkoleniowiec. Od ponad 8 lat związana z branżą sprzedaży telefonicznej. Z sukcesami zarządzała zespołami sprzedażowymi i tworzyła nowe działy obsługi klienta. Łącząc wiedzę teoretyczną z doświadczeniem praktycznym, przygotowała i przeprowadziła szereg programów szkoleniowych z zakresu sprzedaży, telemarketingu, obsługi klienta. Specjalizuje się w szkoleniach z technik sprzedaży, asertywności, komunikacji, zarządzania zespołem i motywacji. W pracy stawia przede wszystkim na budowanie długotrwałych relacji z klientem opartych na wzajemnej uczciwości i jasności intencji w procesie sprzedaży i obsługi klienta.

Przygotowanie merytoryczne: Szkoła Trenerów biznesu Akademii SET, Studia Podyplomowe „Zarządzanie sprzedażą” (Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie), Studia Podyplomowe „Wywieranie wpływu i psychologia biznesu” (Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie), Studia Podyplomowe „Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania” (Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. Gen. Jerzego Ziętka), Studia magisterskie „Psychologia” (Uniwersytet SWPS), SMG KRC: Akademia kompetencji dla menedżerów MŚP.

 

 2017-05::1495540738-monika-podzimska-kopia.jpg

Monika Podzimska

Od 8 lat związana ze branżą call center. Rozpoczęła pracę w 2009 roku na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży, odnosząc liczne sukcesy jako najlepszy sprzedawca. Przeszła szereg szkoleń z komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, coachingu, obsługi klienta, technik sprzedaży. Od 2014 roku rozpoczęła pracę jako manager zespołu sprzedażowego call center, zajmowała się również szkoleniem i wdrażaniem nowych pracowników. Prowadzi projekty doradcze przeznaczone dla firm, chcących utworzyć bądź rozwinąć własne działy telefonicznej obsługi klienta.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej umów się z Nami na spotkanie.